Skip to Content Contact Us

וילה פיאנצה

דירוג
12-16
פיאנצה, טוסקנה

הסלונים מרוהטים בטוב טעם ופתוחים לחצר עם נוף מדהים לעמק. החצר מוקפת ורדים וקרמים. מצידו האחד הכניסה לוילה ,מצידו השני הבריכה. בקירבת הוילה שבילים ירוקים להליכות או רכיבת על אופניים. הריהוט עתיק בחלקו ומסודר בצורה מקצועית.

בקומה קרקע אנו מוציאים את המטבח הגדול ומאובזר עם מקרר, מקפיא, כיריים 5 להבות, מדיח כלים ומכונת כביסה. חדר אמבטיה עם אמבט, סלון עם טלוויזיה באמצעות לווין ואפשרות לשמוע מוסיקה, וחדר מדהים הקרויwith tube, living גינת חורף, עם צמחים יפיפיים, שולחן ביליארד ושלושה חלונות הפונות לנוף. בקומה הראשונהחדר עבודה, מטבח נוסף וארבעה חדרי שינה עם חדר אמבטיה פרטי.

בקומה השנייה שני חדרי שינה עם ארבע מיטות יחיד וחדר אמבטיה, ועוד שני חדרי שינה זוגיים עם חדר אמבטיה ומקלחת פרטי בבנין על יד.

בנוסף האורחים יכולים להשתמש באמבטיה 2X2 עם סאונה והידרומסאג’ , המחוממת גם בחודשי החורף וחדר כושר.

Immagine 017.jpg S
  • 6 חדרי שינה
  • 7 חדרי רחצה
  • מטבח מאובזר
  • מכונת כביסה
  • בריכה פרטית

עוד על הוילה

וילה מפוארת ששופצה בזמן האחרון וממוקמת בעמק VAL D’ORCIA, בחלק דרום המזרחי של איזור סיאנה שבטוסקנה. הוילה מתאימה ל16 אנשים, כאשר היא מכילה שמונה חדרי שינה זוגיים ושבעה חדרי אמבטיה.
הערים הקרובות לוילה הן פיאנצה (10 דקות) ומונטה פולצ’נו (15 דקות), ואילו מונטלצ’ינו, סיאנה, פרוג’יה, אורויטו וקורטונה הן במרחק של כשעה נסיעה.

שירותי פרימיום בוילה

מיקום

פיאנצה, טוסקנה, איטליה
פתח ב - google earth
צרו קשר 03-5224990