Skip to Content Contact Us

אירופה שוקקת מאוד תיירותית וגם בישראל יותר ויותר אנשים נחשפים בשנים האחרונות לטרנד הכי חם בתחום התיירות העולמית – דירות  AIRBNB. המונחAIRBNB  מסדיר למעשה שיטה ישנה של חילופי דירות לצרכי נופש, כאשר הוא מאפשר עסקה חד צדדית: יציאה לחופשה ושהות בנכס פרטי, בתמורה לתשלום ושלא כנגד דירה בזמן מקביל. החיפוש אמנם מתייחס בעיקרו לדירות, אולם אפשרויות האירוח רחבות יותר וניתן כיום לשכור בשיטה זו גם צימרים, וילות ודירות נופש, יחידות דיור ועוד.

אז למה בעצם משתלם לשכור בשיטת AIRBNB?

  1. עלות – כמו בתכנון של כל חופשה, שיקולי עלות ותקציב תופסים מקום נכבד אצל רבים. השכרה של חדר או יחידת דיור מאנשים פרטיים תעלה הרבה פחות מהשכרת חדר במלון. לא ניתן לציין הפרשים מוגדרים מאחר וקיימים פערים הן בין מחירי המלונות השונים והן בין מחירי חדרי ודירות האירוח בשיטת AIRBNB, כאשר בשני המקרים המחיר נקבע תוך השפעות של מיקום, תנאי נוחות, עיצוב ושירות. בהערכה גסה ניתן לומר כי חדר בשיטת AIRBNB יעלה כארבעים אחוזים פחות מחדר באיכות ובמיקום דומה במלון.
  2. חיסכון נוסף – מעבר לעלות החדר הישירה, השכרת יחידת דיור, וילה או חדר בדירה כמעט תמיד תכלול גם מטבח מאובזר. הדבר מתאים הן לשומרי כשרות אשר מעוניינים לבשל את האוכל בעצמם והן למי שמעוניינים לחסוך את העלויות של אכילה במסעדות. אפילו אם תבחרו לחסוך רק בארוחה אחת ביום למשפחה ולהכין בדירה במקום לצאת למסעדה, תזכו לחיסכון ניכר בעלויות החופשה.

 

  1. אותנטיות – רבים מגיעים לחו”ל ומחפשים אחר אותנטיות וחיבור לתרבות ולמקום, מה שקשה לייצר במלונות מערביים המתאימים עצמם לתיירים. אירוח בבית פרטי לרוב יספק חוויה אותנטית ותחושה של השתלבות עם בני המקום.

 

  1. שירותים נוספים – אירוח ביחידת דיור כולל את השימוש בכל המוצרים הנמצאים בדירה (אלא אם הוסכם אחרת) לרבות מכונת כביסה, שירותי מחשב ואינטרנט זמינים, חניה צמודה ועוד. כל אלה מספקים תנאי נוחות אשר לא קיימים תמיד במלון, או קיימים בעלויות בלתי סבירות.

 

  1. מיקום – בחיפוש אחר דירת AIRBNB תגלו כי בניגוד למספר מלונות מצומצם המתמקד לרוב באזורי התיירות תוכלו להתארח בכפרים, עיירות, ערים וישובים לבחירתכם, במיקום מרכזי או פרברי ותוך בחירה בין מגוון אפשרויות.

 

  1. חברה – פתרון מצוין לצעירים המחפשים חברה היא השכרת חדר בדירות המשכירים חדרים בנפרד למטיילים. קונספט מצוין להיכרות, חברה וקבלת המלצות.

ישנם כיום לא מעט בעלי נכסים בארץ וברחבי אירופה המיישמים שיטה זו ליצירת רווחיות קבועה, כאשר עוד ועוד דירות ויחידות אירוח מיועדות להשכרה ולמכירה במיקומים מבוקשים במרכזי ערי התיירות הגדולות במחירים אטרקטיביים וכהשקעה נוחה ובטוחה. אפשרות נוספת להשקעה בתחום היא באמצעות מתן שירותי תיווך בין שוכרים למשכירים מכל העולם ותוך גביית עמלה בגין כל עסקה, באמצעות התנהלות אינטרנטית בלבד.

 

איך בוחרים יחידת אירוח בסגנון AIRBNB?

באתר AIRBNB ניתן לחפש על פי פרמטרים מוגדרים, בניהם תאריכי השהות, מספר האורחים וההעדפות, ולקבל את כל האפשרויות ביעד שבחרתם. שימו לב לבחור במקום אירוח בעל מספר המלצות ודירוגים לפחות, כאשר לא מומלץ לבחור בנכס שהוגר בעל פחות מארבעה כוכבי אירוח. וודאו אם המקום ממוזג, האם המיקום מתאים לכם, האם האירוח כולל החלפה של מצעים או מגבות, במה מאובזר המקום, תנאי המטבח, חדרי אורחים וכדומה.

חשוב לפנות אל בעל הנכס בשאלות, לוודא מה הן שעות הכניסה והעזיבה, לשאול מי נותן מענה במקרה של תקלות בנכס ולוודא בסופו של דבר כי מדובר באדם זמין, אדיב והגון שניתן יהיה להתנהל מולו בכל דבר ועניין.

אולי יעניין אתכם גם...

אטרקציות בטוסקנה

אטרקציות מומלצות בטוסקנה קורטונה היא עיר קטנה ומרתקת במחוז ארצ’ו בטוסקנה שבאיטליה. קורטונה ממוקמת על גבעה ומשקיפה על אגם טרסימאנו. החומות של קורטונה מעידות על עברה האטרוסקי. זו היתה אחת משתיים עשרה הערים של אטרוריה סביבה ניתן לראות חורבות וקברים

תאריך פרסום | 7 באוגוסט 2018
קראו עוד

טיסות לאיטליה

במידה והחלטת לטוס לחופשה באיטליה חשוב מאוד שתדע על האופציות והאפשרויות העומדות לרשותך, בטרם תוציא את כרטיס האשראי ותגהץ אותו על טיסה שאתה לא בדיוק מכיר. כיום ישנם עשרות טיסות היוצאות מדי יום מישראל לאיטליה, כאשר כל טיסה מגיעה למקום

תאריך פרסום |
קראו עוד
צרו קשר 03-5224990