Skip to Content Contact Us

אטרקציות מומלצות בטוסקנה
קורטונה היא עיר קטנה ומרתקת במחוז ארצ’ו בטוסקנה שבאיטליה. קורטונה ממוקמת על גבעה ומשקיפה על אגם טרסימאנו. החומות של קורטונה מעידות על עברה האטרוסקי. זו היתה אחת משתיים עשרה הערים של אטרוריה סביבה ניתן לראות חורבות וקברים אטרוסקיים רבים. בשנת 310 לפני הספירה תפסה קורטונה עמדה נגדית לרומא, לאחר מכן עשו שלום ומאוחר יותר נהרסה קורטונה על ידי האטרוסקים ונבנתה מחדש והפכה להיות חלק מדוכסות טוסקנה.
פסטיבל השמש בטוסקנה – אטרקציה מדהימה בטוקסנה
פסטיבל השמש של טוסקנה, הוא פסטיבל מוזיקה המתקיים כל שנה בחודש אוגוסט. הפסטיבל מתקיים במסגרת אינטימית בקורטונה. זהו פסטיבל המציג תכנית מרגשת של מופעים מכל העולם, כמו גם מיצגים של אמנות, בישול, יין, בריאות, תרבות והיסטוריה מקומית.

מידי ערב מתקיימים בפסטיבל קונצרטים בהשתתפותם של מיטב האמנים המפורסמים, מרחבי העולם, בהתכנסות אינטימית של תיאטרון מהתקופה הרומנטית תיאטרו סיניורלי.

פסטיבל השמש של טוסקנה, הופק על די אומנים IMG והפסטיבל זכה בפרס טוסקנה- אמריקה (TAA) ב- 22 בספטמבר 2011. הפסטיבל קיבל פרס כאות הוקרה על תרומתו לתרבות והרחבת קשרי ידידות בין טוסקנה לארה”ב. כמו כן, הפרס מכיר באיכותו של פסטיבל השמש בטוסקנה ובתכנית האומנותית של הפסטיבל ובזכות פסטיבל זה העיר קורטונה מוכרת בעולם כולו, כאשר מידי אוגוסט פוקדים תיירים את קוטונה, במיוחד כדי להיות בפסטיבל.

להזמנת חופשה חלומית בטוסקנה לחצו כאן

אולי יעניין אתכם גם...

חולמים על חופשה ממושכת באיטליה? אלה האופציות!

כולם רוצים מידי פעם להרגיש חופשיים, וחלקנו אף חולמים על אורח חיים אירופאי ואפילו איטלקי שמצטייר כרומנטי, ססגוני וכזה שיקנה לנו את נחת הרוח הדרושה. ואכן באיטליה ארץ המגף המופלאה, ממתינות לכם מגוון ערים ומחוזות שמציעות אוכל טוב, לימונים טריים,

תאריך פרסום | 5 בדצמבר 2019
קראו עוד

שייט בלתי נשכח מול נופיה המרהיבים של איטליה

איטליה מאז ומתמיד, הפכה לאטרקציה בקרב תיירים רבים מהעולם. ניתן למצוא כל מה שתחפצו בארץ נלאה זו שגם היא יפהפייה וגם המזג הים תיכוני של האנשים בה, יחבר אתכם הישראלים למדינה מרהיבה זו. תוכלו לטייל בערים מרכזיות, לחבלי ארץ כפריים

תאריך פרסום | 9 בדצמבר 2018
קראו עוד
צרו קשר 03-5224990