Skip to Content Contact Us

נקודות חשובות על טוסקנה

יש שטוענים שבכדי ליהנות מקסמה ויופייה של טוסקנה צריך להתענג על הטיול לאט. חשוב להיות מודרכים על ידי המחזוריות המתמשכת של הטבע ולמעשה, להתחבר חיבור אמיתי אל הטבע. ישנם מטיילים המעדיפים לשקוע בטיולים ארוכים במיוחד בחיק הטבע של טוסקנה. ישנם מטיילים שמעדיפים להסתובב בערים ההומות של טוסקנה, יש שמעדיפים פעילות ספורטיבית בטבע לרבות עליה במדרונות תלולים של הרי טוסקנה ורכיבה על אופניים.

רכיבה על אופניים בטוסקנה

קיימים אחד עשר מסלולי רכיבה על אופניים בנופים מרהיבים של ערים מונומנטליות, טבע פראי וכפרים מסורתיים קסומים. מסלולים אלו הם אותם מסלולים עליהם זכו והתאמנו אלופי רכיבת האופניים בטוסקנה.

ג’ינו בארטלי, פיורנצו מאגני, גסטונה ננסיני ופרנקו ברליני- אלו הם מסלולים המהווים חלק מהיסטוריית הרכיבה על אופניים של איטליה בכלל ושל טוסקנה בפרט, כמו גם מייצגים תרבות, יופי, ייחודיות ואת ההיסטוריה של טוסקנה. לפי כך, מטיילים שבוחרים להגיע לטוסקנה נחשפים לשפע ל אפשרויות:

  • מסלול רכיבה של כביש אליפות העולם.
  • טיולי טרקים בטוסקנה.
  • רכיבה על אופניים בהרים.
  • סיור אופנועים בכבישים מפותלים.
  • חובבי רכיבה על אופניים ואוהבי הנסיעה האיטית יוכלו לבקר ולחוות רכיבה על מספר מסלולים באליפות העולם 2013.

טוסקנה- מסורת רכיבה על אופניים

מסלולי הרכיבה של 2013, עוברים דרך פירנצה, לוקה, פיסטויה ומונטצ’טיני טרמה. אלו הם הערים היפות ביותר בטוסקנה ובאיטליה בכלל. ערים אלו נתברכו באוצרות טבעיים וארכיטקטוניים שסייעו בבניה של עשרות שנים את האזור המסורתי לרכיבה על אופניים בטוסקנה. כאמור, שילוב של ריבוי אוצרות טבע מגוונים בטוסקנה, המדרונות תלולים של טוסקנה ועליות מותאמות לספרינטים, ילהיבו כל חובב רכיבה על אופניים, וימשכו אותם לטוסקנה, בייחוד את הטובים בעולם.

אירועים מיוחדים בטוסקנה

התקיימו בטוסקנה מספר אירועים מיוחדים לכבוד תעשיית הענק של רוכבי האופניים בטוסקנה. האירוע הראשון התקיים ב-22 בספטמבר, כאשר צוות נשים “דונה עלית”, רכב לאורך מסלול ששימש בשנת 1870 כמסלול אליפות האופניים הלאומי. רוכבי האופניים דיוושו כ- 36.1 ק”מ מכיכר הדואומו לפיסטויה ורכבו לקו הסיום בפורום של פלורנס מנדלה.

ב-24 בספטמבר גברים מתחת לגיל 23 לקחו חלק במרוץ על המסלול.

צוות עלית של אנשים רכבו על מסלולים מרהיבים ב-29 בספטמבר, החלו לאורך חומות מימי הביניים של העיר לוקה בטוסקנה וסיימו בפירנצה. חלק מהמסלול היה על עלייה תלולה במעלה ההר מונטצ’ני טרמה ופיסטויה. זהו למעשה, אותו המסלול שיהיה באליפות העולם בשנת 2013. סוף המסלול הוא באזור פירנצה, המאופיין בעליה מעוקלת.

אולי יעניין אתכם גם...

אתרים מומלצים בטוסקנה

אחר שבחרתם וילה בטוסקנה, חשוב כי תכירו את המקומות המרשימים, המחוזות, הכפרים, הערים והאתרים שטוסקנה מציעה. להלן מספר מקומות חשובים שלא מפספסים בטיול לטוסקנה. מחוז קיאנטי מחוז קיאנטי משופע בערים, כפרים ואתרים חשובים: ראדה (Radda): כפר בקיאנטי שנבנה בימי הביניים, בין

תאריך פרסום | 7 באוגוסט 2018
קראו עוד

וילות בטוסקנה למשפחות עם ילדים

כיצד משיגים וילות בטוסקנה עם בריכה? כאשר הנכם פונים לחברת תיירות מסוימת במטרה שתמצא לכם וילה בטוסקנה, חשוב שתדעו מספר דברים. לא די בכך שתקבלו פרטים יבשים לגבי וילה בטוסקנה, או שיתנו לכם להציץ בתמונת וילה בטוסקנה. לפי זאת לא

תאריך פרסום |
קראו עוד
צרו קשר 03-5224990