Skip to Content Contact Us

מתכננים חופש משפחתי באגם גארדה ? מחפשים וילה נוחה ומרווחת באיזור של אגם גארדה?
אנו יכולים להזמין בשבילכם את הפתרון הכי מתאים לדרישות שלכם

מתוך מגוון של כ- 200 דירות נופש,

בתים, בתי אחוזות , וילות מפשוטות ועד יוקרתיות שביקרנו בהן

ובחרנו עבורכם באזור אגם גארדה.

וילות באגם גארדה

וילה פלור

דירוג
אגם גרדה

וילה מקופתה היסטורית הממוקמת בסאלו’ עם נוף יפה לאגם ומוקף בגן יפהפה של 6000 מ’ קרוב מאוד לחופים ולעיר

לווילה 7 חדרי שינה ו-6 חדרי רחצה.

בקומת הקרקע בכניסה חדר משחקים, חדר קריאה, סטודיו וחדר רחצה.

בקומה הראשונה מטבח מאובזר היטב, סלון עם טלוויזיה חכמה וחדר האוכל, חדר השינה הראשי עם מרפסת יפהפייה עם נוף לאגם וחדר ר חצה צמוד עם מקלחת וחדר שירותים קטן.

בקומה העליונה יש 6 חדרי שינה ו-3 חדרי רחצה חדשים. 6 חדרים בשני אזורים שונים: אזור הבית הראשי עם 2 חדרים זוגיים עם נוף לאגם (אחד גם עם מרפסת); ואזור עליית הגג, 4 חדרים הכוללים: חדר יחיד, חדר עם שני יחידים שיכולים להפוך לזוגיים, חדר עם שתי מיטות יחיד וחדר זוגי, כולם עם נוף לאגם.

שירותים: 6 חדרי רחצה (4 שלמים ושני חדרי אבקה בלבד) מיזוג בכל חדרי השינה, בחדר האוכל ובחדר המשחקים ו-Wifi בכל רחבי הווילה.

חדרי שינה: 15 נפשות ב-7 חדרי שינה: בקומה הראשונה יחידת הורים מרווחת (כ-22 מ”ר) עם מיטה זוגית ו-2 כורסא/מיטות יחיד עם מרפסת יפה המשקיפה לאגם. בקומה העליונה ישנם 6 חדרים בשני אזורים שונים: אזור הבית הראשי עם 2 חדרים זוגיים עם נוף לאגם (אחד גם עם מרפסת); ואזור עליית הגג, 4 חדרים הכוללים: חדר יחיד, חדר עם שני יחידים שיכולים להפוך לזוגיים, חדר עם שתי מיטות יחיד וחדר זוגי, כולם עם נוף לאגם.

שירותים: 6 חדרי רחצה (4 שירותים שלמים ושני חדרי אבקה בלבד), חדשים עם אבזור יוקרתי. יש חדר אבקה בקומת הקרקע ועוד חדר בקומה הראשונה עם חדר רחצה צמוד

 

7
6
וילה
קראו עוד

וילה נוביאנה

דירוג
6-10
אגם גרדה

וילה נובינה ממוקמת 5 ק”מ ממרכז סאלו והיא מוקפת בגן נפלא ומעוצב

הוילה שופצה לחלוטין והיא מחולקת ל-3 דירות מחוברות, וכוללת שטחים משותפים גדולים ונוחים המאפשרים למשפחות גדולות ליהנות יחד

נקודה חזקה נוספת של נכס זה היא שהוא מורכב מ-3 דירות עצמאיות אך מחוברות, המאפשרות לקבוצות משפחות שונות לחלוק חופשה עם הנוחות של עצמאות ופרטיות, אך בגן ישנם אזורי מנוחה רבים עם ספות, מטבח חיצוני מאובזר היטב, ברביקיו גדול ומודרני, בריכת שחייה פרטית שנבנתה לאחרונה עם גרם מדרגות נוח לגישה ועם נוף יפה לאגם, סולריום מצויד בכיסאות נוח. יש גם ג’קוזי ל-6 אנשים. הפארק מטופח ומהנה מאוד, בגודל של כ-4800 מ”ר ואידיאלי למנוחה ולמשחק בחוץ

 

5
5
וילה
קראו עוד

וילה ברדולינו

דירוג
6-8
אגם גרדה

ווילה ברדולינו ממוקמת ליד מרכז ברדולינו ובמרחק של 400 מטר מהחוף

הוילה כוללת סלון נחמד, מטבח מאובזר, 4 חדרי שינה ו-3 חדרי רחצה, אחד בקומת הקרקע אחד בקומה הראשונה ואחד נוסף משרת את בריכת השחייה.

בחוץ גינה יפה ובריכת שחייה גדולה

מזגנים בחדרי שינה

4
3
וילה
קראו עוד

וילה גרדה

דירוג
6-12
אגם גרדה

וילה גרדה היא ממוקמת 500 מ’ מהנמל והחופים באזור מגורים רגוע, עם נוף מדהים.

בקומת הקרקע הסלון וחדר האוכל עם מטבח מאובזר.

בקומה זו יש חדר שינה עם חדר רחצה

בקומה הראשונה יש 4 חדרי שינה ו-3 חדרי רחצה.

בריכת השחייה אינה מחוממת ומשותפת עם אורחים אחרים.

5
5
וילה
קראו עוד

וילה מוניגה

דירוג
6-10
אגם גרדה

וילה יפה הממוקמת בצד הדרום מערבי של אגם גארדה, במרחק של כמה ק”מ מדסנזאנו דל גארדה. 4 חדרי שינה מרווחים, פינת אוכל ומטבח מאובזר. בקומת הקרקע חדר שינה זוגי המשקיף על הגן, בסמוך לחדר יש חדר רחצה מרווח עם אמבטיה. בקומה הראשונה יש חדר שינה זוגי עם מיזוג אוויר, חדר רחצה צמוד עם מקלחת, בחדר יש מרפסת גדולה המשקיפה על האגם. במרתף שני חדרי שינה, אחד זוגי וחדר שינה אחד עם חלון דלת כלפי חוץ, חדר זה בגודל של כ-22 מ”ר מואר ושופץ באביב 2021, מרוהט במיטה זוגית וספת מיטה זוגית, אח רומנטי (לא מתפקד). חדרי רחצה: 3 חדרי רחצה, אחד בכל קומה. 2 חדרי רחצה עם מקלחת, וחדר רחצה עם אמבטיה. מטבח: המטבח מאובזר היטב. המטבח נפתח לגינה ולפטיו עם מטבח חיצוני, ברביקיו ושולחן ל-10 אנשים. אוכל בפנים / בחוץ: שולחן האוכל ממוקם באזור המגורים המכיל עד 8-10 אנשים, במרפסת המשקיפה לבריכה ולגינה נמצאת פינת האוכל החיצונית עם ריהוט מודרני, שולחן ל-10 אנשים, טרקלין, ברביקיו ופינת אוכל. מטבח חיצוני. בריכת שחייה: בריכת שחייה פרטית עם קרש צלילה 14 מ’ על 6 מ’ מרוהטת בכסאות נוח נוחים, כסאות נוח ושמשיה, לבריכה יש מדרגות כניסה נוחות אזור עם מים רדודים לילדים והאזור עם מים גבוהים בו יש הטרמפולינה. 

4
3
וילה
קראו עוד

וילה סלו 2

דירוג
6-10
אגם גרדה

ילה סלו 2 מוקפת בגינה של 5000 מ”ר ו-2 בריכות שחייה יפות. יש נוף יפה של אגם גארדה, הוילה מורכבת מ-3 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה וסלון גדול בגן חניון גדול, 2 בריכות שחייה, המרכזית היא אינסוף עם טרמפולינה וחוף קטן לקטנטנים ובקטנה יותר יש הידרומסאז’. אזור בריכה מרווח עם מיטות שיזוף, ספות, שולחנות וכיסאות. מרפסת גדולה, סלון גדול עם ספת מיטה זוגית ומטבח מאובזר בכל נוחות (מיקרוגל, מכונת קפה של נספרסו, טוסטר, מדיח כלים, תנור, מקרר, DVD, טלוויזיית SAT, נגן CD עם טכנולוגיית B&O, WI-FI, אוויר מיזוג אוויר), חדר כביסה, חדר כושר, אזור ילדים עם מגלשה ונדנדות, טניס שולחן, ברביקיו גדול ומודרני, לכל אזור יש נוף מרהיב לאגם.

גינה יש מבנה נוסף של כ-50 מ”ר, סלון עם מטבח חדש עם מכונת קפה של Nespresso, טוסטר, טלוויזיית LCD SAT, מדיח כלים, מקרר, מקפיא, סלון עם ספת מיטה זוגית, חדר שינה זוגי עם ארון בגדים מרווח. , מתלה נעליים, וחדר רחצה נחמד עם מקלחת, מיזוג אוויר, מרפסת 25 מ”ר עם ברביקיו, גינה, חניה.

4
4
וילה
קראו עוד

וילה טומי

דירוג
6-11
אגם גרדה

וילה יפהפייה זאת מוקפת עצי זית ובין הכרמים, על הגבעות

הווילה מחולקת לשתי קומות:

בקומת הקרקע ישנו מטבח שלם עם אח ושולחן אוכל, שני סלונים המשקיפים על הגן, מיטת ספה כפולה שניתן להפוך למיטה במידת הצורך

שני חדרי שינה זוגיים, אחד מהם עם אפשרות להוסיף מיטה שלישית ושני חדרי אמב

בקומה הראשונה מטבח שלם עם אח ושולחן אוכל, סלון גדול עם שני חדרי שינ עם חדר אמבטיה צמוד

גן גדול עם ברביקיו יפה והאפשרות להשתמש במגרש טניס

4
4
וילה
קראו עוד

וילה טוסקה

דירוג
8-18
אגם גרדה

וילה טוסקה ממוקמת בתוסקולנו מדרנו, קרוב מאד לאגם  שקועה בטבע הטיפוסי של הגבעות של גארדה  . הווילה משתרעת על שטח של כ- 350 מטרים רבועים, ומחולקת ל- 4 דירות (שתי דירות  שלושה חדרים ושתי דירות  חדר אחד); זוהי הפתרון האופטימלי לשהות יחד בקבוצה עם הנוחויות  של פרטיות שלכם.
הוילה ששופצה לאחרונה כוללת בריכת שחיה הממוקמת על המרפסת ומרפסת גדולה עם אח היכולה להכיל עד 18 איש.

בריכת שחייה פרטית (8 מטרים בערך) בגובה 140 מטרים, מרוהטת עם כיסאות שיזוף וערסלים.
 פארק של 21,000 מ”ר שטוח עם מטע זיתים
 שני מכבסים עם מכונת כביסה, מגהץ וקרש גיהוץ, מיזוג אוויר בחדרי הסטודיו ושני חדרי שינה נוספים. בטוח עבור חומרים יקרי ערך. מייבש שיער.

8
8
וילה
קראו עוד

וילה סלו

דירוג
16

וילה משפחתית גדולה עם נוף לאגם, ג’קוזי, פארק פרטי. AC. קרוב לחוף ולחנויות. 7 חדרי שינה ו7חדרי רחצה.הוילה מחולקת ל-4 דירות מחוברות

7חדרי שינה: 7 מיטות קווין סייז זוגיות (חלקן ניתנות להפרדה ליחידים) ו-2 ספות מיטה זוגיות. 7 חדרי רחצה  וחדר רחצה אחד עם שירותים בלבד. 5 מטבחים, 3 בשלוש דירות והרביעי מטבח קבוצתי בפינת האוכל הייעודית ומטבחון חמישי במגדל. המטבחים כולם מאובזרים במלואם, עם מדיח כלים, תנור, כיריים, מקרר, מקפיא, כלי אוכל, סירים ומחבתות וכלים, קומקום, טוסטר, מיקרוגל, ומכונת קפה. במטבח הראשי של הקבוצה יש גם מכונת קפה  נספרסו. פינת אוכל ל 16איש עם מטבח משלה, חדר רחצה ואזור רלקס.

7
7
וילה
קראו עוד

וילה קריסטינה

דירוג
6-12

וילה כריסטינה ממוקמת מול אגם גרדה במוניגה דל גארדה וזוכה בנוף יפיפה של האגם.

הווילה כוללת בריכת שחייה גדולה מאוד (16×8 מ ‘) עם אזור לילדים (60 ס”מ גובה), מאובזרת עם כיסאות נוח ושמשיות. חדר אמבטיה, חדר הלבשה, מקלחות ליד הבריכה.

בחוץ ישנה אכסדרה גדולה ויפה, ל 25 נפשות וברביקיו גדול. שולחן ל -12אנשים ממוקם במרפסת מול האגם

 

 

5
5
וילה
קראו עוד

וילה קוסטה

דירוג
8-14

ווילה קוסטסנטי היוקרתי ממוקמת מרחק קצר מלאזיסה על החוף המזרחי של אגם גרדה. לווילה נוף פנורמי מפלא של האגם

בוילה גינה יפהפייה ומפוארת ובריכת שחייה כחלק מאחוזה גדולה של כרמים ועצי זית המייצרים שמן זית כתית ויין משובחים.

הווילה מרוהטת באלגנטיות רבה עם שילוב של עיצוב עתיק ומודרני. הרהיטים הם באיכות מעולה ומורכבים מפריטים עתיקים ומודרניים.

 

 

6
4
וילה
קראו עוד

וילה קולידו

דירוג
6-16

וילה קולידו, שנבנתה לאחרונה על פי תקנות הבנייה הירוקות, התמקמה בשטח הררי בסמוך לפארק באגם גארדה.
היא מוקפת עצי זית וגפנים ומקופת גם בגן נפלא ובריכת אינסופית גדולה.
הוילה מרוהטת באלגנטיות עם פרטים יפים של אמנות עתיקה ועכשווית.

6
5
וילה
קראו עוד
צרו קשר 03-5224990