Skip to Content Contact Us

כבר המון זמן שאתם מרגישים שמגיע לכם לצאת לחופש. תקופת החגים היא ללא ספק התקופה הטובה ביותר לארוז מזוודה ולצאת לנפוש. לפניכם אפשרויות רבות לפתרונות לינה בטוסקנה, איטליה.

יוצאים לחופשה עם זוגות חברים, בני המשפחה, טיול רומנטי או טיול גיבוש מהעבודה? יש לנו פתרון לכל אירוע! עומלים על חופשה בטוסקנה בסוכות? עשינו בשבילכם את העבודה הקשה – אתם רק צריכים לבחור את פתרון הלינה המתאים לכם ביותר!

מפתרונות לינה פשוטים ועד אלו היוקרתיים ביותר, עם קאזה איטליה אתם מטיילים בטוח! חופשה בטוסקנה בפסח נשמעתם כמו חלום? חכו שתבחרו את פתרון הלינה שלכם.


“היה ממש מצויין ! תודה רבה . והכי חשוב הוילה הייתה ממש נהדרת , מפנקת, מטופחת ושמורה היטב, שתי בריכות , מטבח מקצועי, סולריום מהמם. סטפנו היה נחמד מאוד ודאג להכל. כולם מאוד נהנו והתרשמו”.

גיל

23.10.2019

וילות בטוסקנה

וילה סולה קיאנטי

דירוג
10-20
קיאנטי, טוסקנה

וילה קיאנטי, היא תוצאה של שיפוץ  בית חווה ישן המשקיף על גבעות טוסקנה. בית החווה היוקרתי ממוקם באזור כפרי פתוח, רק כמה קילומטרים מהעיירה טברנל ואל די פזה, בין עצי זית ועצי ברוש ​​בני מאות שנים. הנכס שופץ לאחרונה להפליא על מנת לשקף את טעמם וסגנונם של הבעלים אשר, תוך שהם מעניקים לבניין את כל הנוחות, בחרו לשמר את מבנהו המקורי עם תקרות קורות פתוחות, קשתות לבנים ורצפות טרקוטה, בהתאם למסורת האדריכלית. של מחוז קיאנטי כל חדר שינה בוילה כולל חדר אמבט פרטי, מזגן, טלפון, כספת, אינטרנט, טלוויזיה וכבלים ורשתות למניעת יתושים.
בוילה עשרה חדרי שינה וקיים קוטג’ נוסף בסמוך לוילה הכולל סלון עם אח, מטבח, חדר שינה זוגי וחדר שינה עם מיטות מופרדות, חדר אמבטיה וגינה פרטית.

 

11
11
וילה
קראו עוד

וילה נלו

דירוג
10-20
קורטונה

וילה נלו בעלת הנוף הנפלא ממוקמת על גבעה ירוקה ממש מול העיירה מימי הביניים העתיקה קורטונה. לווילה בריכת שחייה נפלאה עם מפל מים הממוקם בגינה. למטה מרפסת נעימה ספא עם ג’קוזי מחומם ואחו לכן מתאימה גם בתקופת החורף. בקומת הקרקע יש 2 חדרי שינה ומרתף יין הגדול לטעימות דרך מדרגות פנימיות לאחר מכן מגיעים לקומה הראשונה בה יש מטבח גדול ומאובזר עם אח היסטורי יפה וגישה למרפסת המשקיפה על קורטונה והגינה הגדולה

10
10
וילה
קראו עוד

וילנ פיאנויה

דירוג
8-16
מונטפולצ'יאנו, טוסקנה

וילה פיאנויה הממוקמת בין מונטפולצ’יאנו לוואל ד’אורסיה היפה היא וילה היסטורית ששוחזרה לחלוטין.

חדרי שינה זוגיים עם חדר רחצה משלהם, ממוזגים בכל הווילה, מצוידים בטלוויזיית לד עם מסך שטוח

הווילה כוללת אזורים משותפים רבים והיא האכסניה האידיאלית עבור משפחות וקבוצות שרוצות לבלות את החופשה שלהם ביחד פרטיות

 

 

 

 

7
9
וילה
קראו עוד

וילה פרינצ’פה

דירוג
6-18
קורטונה, טוסקנה

לה  פרינצ’פה היא ווילה מהממת הממוקמת למרגלות קורטונה, לא רחוק מהווילה בה צולם הסרט “מתחת לשמש הטוסקנית”. וילה פרינצ’יפה  מתוארכת לשנת 1600, אך היא שוחזרה באלגנטיות לווילה איטלקית יוקרתית 1600 הממוקמת בתוך דונמים של פארק מעוצב המאופיין בעצים מסיביים ישנים

הווילה שבה אביזרים מודרניים משתלבים עם חומרים ממוחזרים מקוריים והיא אידיאלית לחתונות, מסיבות וארוחות ערב חגיגיות, מכיוון שהיא כוללת חדרי קבלה גדולים שיכולים להכיל עד 400 איש.

 

 

9
9
וילה
קראו עוד

וילה מקלנג’לו

דירוג
10-22
קורטנה -קסטיליון פיורנטינו טוסקנה

וילה מיקלנג’לו , וילה יפהפיה ששופצה במלואה והיא היום וילה בלעדית ופרטית, ממוקמת במרכז טוסקנה הוילה מציעה נוף יפהפה ומאוד פנורמי . לרשות האורחים בריכה מחוממת ומקורה נהדרת עם ג’קוזי מובנה וסאונה. הווילה משמרת את מאפייניה המקוריים: שוחזרו רצפות טרקוטה, חלונות אבן ותקרות קורות הערמונים בעזרת החומרים המקוריים של הבית. פארק רחב ידיים עם שטח טוסקני מסורתי ועצי זית מקיפים את הנכס.

9
9
וילה
קראו עוד

וילה קיאנטי

דירוג
8-12
בוצ'ינה

 

וילה קיאנטי, המוקפת ביערות, כרמים ועצי זית, היא וילה עתיקה ומיוחדת הנמצאת בין גבעותיו של אזור קיאנטי בטוסקנה . היא מורכבת מ2 קומות ויכולה לארח בחמישה חדרי שינה רחבים 10+2אנשים. החדרים מרוהטים באלגנטיות ושומרים על הסגנון האופייני והכפרי של טוסקנה אף מבטיחים את הנוחות הטובה ביותר. בכל חדר יש אמבטיה ושירותים עם מקלחת או ג ‘קוזי, ובשניים מחדרי השינה ניתן להוסיף מיטת יחיד.

5
5
וילה
קראו עוד

וילה לאופולדה

דירוג
6-12

וילה לאופולדה ממוקמת על הגבעות של ארצו ותוכננה בשנת 1700, ונבנתה מחדש בסוף 1800. העיר ארצו נמצאת 5 ק”מ ממנה.

הגן הפרטי ובריכת השחייה היפה (גודל הר 12×5, עומק הר 1,40, מגודרת לחלוטין) נותנים נוף מרשים ופנורמי במיוחד בלילה. העיר ארצו שבה רוברטו בניני עשה את הסרט המפורסם החיים הם יפים.

 

6
5
וילה
קראו עוד

וילה לאופולדינה 2

דירוג
8-16

וילה לאופולדינה 2 מוקפת בגן איטלקי יפהפה ומציעה נופים מדהימים של האזור הכפרי והגבעות שמסביב. הווילה שופזה לחלוטין והפכה לבית מגורים אלגנטי ונוח תוך שמירה על סגנונה האותנטי. בפנים ישנו סלון אלגנטי ונוח עם אח מאבן. בחוץ גינה גדולה עם ברביקיו ותנור, ביתן יפהפה והבריכה המצוידת בפינת סולריום ומיטות שיזוף. מתחת לאכסדרה אזור מוצל עם ספות ושולחן ואזור מקורה נוסף המאובזר במטבח, מקרר, ספות, טלוויזיה, חדר רחצה וחדר הלבשה. . עם ההגעה, האורחים יתקבלו עם סל קבלת פנים מלא מוצרי לארוחת בוקר.

 

 

7
7
וילה
קראו עוד

וילה רוסנו

דירוג
6-11
קסטלפיורנטינו

וילה אלגנטית שוחזרה לאחרונה,שבהגעתך יפתחו לך דלתות הכניסה לחלל מזמין וחם, המצוייד בשני ספות נוחות ודלת  המובילה לחצר האחורית המהממת.

הווילה היא ממצא אמיתי, מיועדת להיות מקום אישי שבו כל פרט נשמר בתשומת לב קפדנית. מדובר בנכס אישי שלכם בלב טוסקנה, מקום שבו כל דבר הוא חדש ומותאם באופן אלגנטי כדי להעניק לכם חוויה חמה ומשפחתית.

 

6
4
וילה
קראו עוד

וילה לה פוונטה

דירוג
6-14
קורטונה

וילה לה פוונטה שנבנתה לפני כ-200 שנה היא בית חווה מאבן הממוקם בגבעות המכוסות בעצי זית עם נוף נפלא על העמק שמסביב. הוילה שופצה לחלוטין ומאובזרת כעת בכל נוחות. הוילה מגודרת לחלוטין, היא מורכבת מבית חווה ראשי בנוי בשתי קומות ובניין חיצוני, גינה עם מדשאה ובריכת שחייה בין עצי זית יפים. גן החורף מציע פינת אוכל עם נוף יפהפה של הטבע שמסביב.

 

7
7
וילה
קראו עוד

וילה פרגי

דירוג
6-12
טוסקנה

ווילה פרג’ין הינה בית אבן יפהפה הממוקם על הגבעות של טוסקנה במיקום אסטרטגי לביקור באתרי התיירות באזור. לווילה בשטח של 350 מ”ר עם פרגולה ומרפסות רבות לאכילה בחוץ. הבריכה הפנורמית (5×12ועומקה 1.50) מוקפת במרפסת יפה עם ריהוט בריכה. לפרגולה תנור עץ, מנגל ואינטרנט חינם. בעיירות ובערים הקטנות באזור יש ירידים, שווקים (מוצרים מקומיים ועתיקות) קורסי טאי-צ’י וניתן לארגן יוגה בוילה.

6
4
וילה
קראו עוד

וילה אדיט

דירוג
6-14
גאיולה אין קיאנטי

וילה אדיט, נמצאת בגבעות הקיאנטי הקלאסית, היא חלק מיקב יפהפה הממוקם 5 דקות מקסטילינה אין קיאנטי

וילה מרוהטת באלגנטיות וכוללת בריכת שחייה יוקרתית.

 

7
7
וילה
קראו עוד
צרו קשר 03-5224990