Skip to Content Contact Us

לבקש את ידה של אהובתך, זה אחד הדברים החשובים ביותר שתעשה בימי חייך. לכן, אתה צריך לקחת בחשבון כמה שיקולים כשאתה מתחיל לתכנן את העיתוי הנכון ואת מקום האירוע. וקודם כל להיות בטוח שהיא האחת שלך. אם כן, אתה באמת מוכן להציע נישואין לאשתך בעתיד.

הצעת נישואין, משמעותה הצטיידות בטבעת אירוסין. איזו טבעת תתאים יותר לאהובתך? תוכל להציץ בקופסת התכשיטים שלה, או להתייעץ עם חברה קרובה ואחר כך לדעת אם לחפש טבעות זהב או טבעות כסף; טבעות חלקות או טבעות משובצות ביהלומים ובאבני חן מרהיבות. בנוסף, אולי תרצה לבחור לטבעת האירוסין, גם טבעת נישואין תאומה?

כל אלה הם שיקולים שתצטרך לקחת בחשבון כשתגלוש באתרים המציעים מגוון של תכשיטים בעיצובים מוקפדים.

או קיי. הטבעת מוכנה. עכשיו אתה צריך למצוא את המקום ואת הזמן המתאים שבו תכרע ברך לפניה ותשאל בהתרגשות: ״התינשאי לי?״ היא בוודאי תשמח לענות לך ״כן!״ בעיניים דומעות ובחיוך זורח. אבל איפה זה יהיה? אם אתה מעדיף לעשות זאת בחו״ל, יש לנו כמה רעיונות בשבילך.

לנצל את החופשה באיטליה

אם אתה מחפש מקום רומנטי במיוחד, מקום שאולי אף פעם לא הייתם בו, לא אתה ולא היא, מה דעתך על חופשה בוילה באיטליה? ולא סתם באיטליה, אלא באזור טוסקנה. למשל תוכלו לבלות בווילה לונה, מקום נהדר שמשקיף על עמק יפהפה, ומציע, בין השאר, בריכת שחיה, שלושה חדרי שינה זוגיים, חצר פנימית ומרפסת מרהיבה.

תוכל להזמין לחופשה את בני המשפחה הקרובים, או את החברים הקרובים, תלוי במה שמתאים לך ולה, ולנצל את ההזדמנות להציע נישואין לאשתך לעתיד, בקרב האנשים היקרים לכם.

תאר לעצמך את המצב: כולם, חוץ ממנה כמובן, יודעים שהיא עומדת לקבל את שוק חייה, אין לה מושג שאתה מוכן עם טבעת האירוסין ומתכנן להציע לה נישואין.

בינתיים, כולכם מתמכרים לבריכה המשגעת, משתוללים, מנצלים את הווילה הנהדרת, נוסעים לטייל באגם טראסימנו, והיא לא חושדת בכלום.

בינתיים, האזור בשטח בריכת השחייה מוכן לאירוע הגדול. אתם חוזרים לווילה. היא שמה לב להתלחששויות, שואלת, ״הכול בסדר?״ אבל לא ממש מחכה לתשובה. כי היא לא מצפה לכלום. ואז הכול קורה…

זו יכולה להיות הצעת הנישואין הכי רומנטית בעולם, כשאתם מוקפים באהבה, ברוגע ובשלווה של וילה בגבעות היפות של איטליה.

לחזור למקום בו ביליתם לראשונה בחו״ל

מה דעתך להציע לה נישואין במקום בו ביליתם לראשונה בחו״ל, במקום מיוחד בו האהבה ביניכם התלהטה ופרחה יותר מתמיד?

אולי כבר שמעת שלא מעט בני זוג שמטיילים יחדיו בחו״ל, רבים ונפרדים במהלך הטיול. כנראה שהשהות הצפופה ביחד מגלה להם, שאולי הם לא באמת מתאימים זה לזו, כפי שחשבו.

לכם זה לא קרה. עברתם בהצלחה את מבחן הטיול המשותף. וזו הזדמנות נהדרת להראות לה שאתה זוכר את הטיול, ומעריך את ההנאות הקטנות שרקמו את מערכת היחסים שלכם. אז קח אותה למקום שבו טיילתם לראשונה מחוץ לגבולות הארץ. היא תדע עד כמה אתה אסיר תודה על הבילוי המשותף.

המקום המיוחד שבו טיילתם בחו״ל כבר הוכח כבסיס מוצק שהוכן במחצית הראשונה של מערכת היחסים שלכם, והוא יכול להפוך למיקום סמלי במיוחד שבו הכי מתאים לך לבקש ממנה לבלות אתך את שארית חייה.

לצאת לחיק הטבע האירופאי

אם אשתך לעתיד אוהבת טבע, למה לא לנצל את היצירה הטבעית של אלוהים, להצעת נישואין מרגשת? תוכל להסתיר את הטבעת איפשהו באזור שבו תעשו הפסקת אוכל ולתת לה לגלות את הטבעת בעצמה. למשל, בתוך כוס התה שמזגת לה מתוך הטרמוס, רק זהירות, שלא תבלע את הטבעת…

תוכל גם להציע לה נישואין כשאתם מגיעים למרום ההר, למפל הקסום, או על חוף האגם הכחול. זה יספק להצעה שלך נוף מרהיב ומיוחד ויוסיף אפקט רומנטי לרגע המיוחד.

לנצל את מזג האוויר המיוחד

השתמש במזג האוויר לטובתך. קח את אהובת ליבך להרים, והצע לה נישואין באתר סקי מקסים באלפים הנשגבים כשאתם מוקפים בשלג לבן. אם אתה יכול לשלוט בעיתוי המושלם, נסה להפתיע אותה בשאלה, ״התינשאי לי?״, בדיוק כשהשלג מתחיל לרדת.

אבל זה לא חייב להיות שלג. גם טיול לילי ברחובות רומא כשגשם עדין מטפטף עליכם, יהיה רומנטי באותה מידה. וכדי להוסיף דרמטיות להצעה שלך, מה דעתך להתעלם מהנוחות האישית ולכרוע ברך בשלולית המים? היא תבין שכלום לא מעניין אותך ברגע זה, רק היא והתשובה החיובית שתקבל ממנה.

הצעה ספונטנית ב״שלוף״ בלילה במלון

טסתם לאיטליה לסוף שבוע ארוך בכפר מימי הביניים בקרבת פירנצה. לחופשה הזאת שכרתם דירה עם כל הפינוקים: מטבחון, מזגן, גינה. אתם רחוקים מהארץ, מכול ההמולה, ההורים, החברים, רק שניכם. אתם נהנים מהכפר המיוחד המוקף הרים ירוקים ואפוף בשלווה שלא מהעולם הזה.

בבוקר אתם קמים בכיף שלכם, מכינים לעצמכם קפה ומתכוננים לצאת לטיול רגלי באזור, או אולי לקפוץ לפירנצה לראות מה הפך אותה לעיר כל כך מתויירת. אבל במקום לצאת מהחדר, תופסת אותך פתאום התרגשות. אתה מתבונן בה ואתה בטוח שהיא האחת בשבילך. היא זו שאיתה תרצה לבלות את שארית חייך. אל תתמהמה! זה רגע מעולה להודיע לה על כך, מבלי לחשוב פעמיים.

תגיד לה שאתה לא יכול לחכות ולו גם רגע נוסף, כדי לדעת אם גם היא מרגישה אותו דבר ואם היא רוצה לחיות איתך מעתה ועד עולם.

היא בוודאי תופתע מאוד מהתשוקה שלך ומהוודאות שאתה מפגין כשאתה אומר לה: ״את האחת והיחידה בשבילי״. אבל כיוון שזו תהיה הצעה קצת פזיזה והרפתקנית, אולי עדיף לוודא קודם שהעלמה שלך לא מעדיפה את הצעת הנישואין המסורתית והמתוכננת לפרטי פרטים.

מאמרים נוספים

 

 

אולי יעניין אתכם גם...

איטליה – היעד המושלם להצעת נישואין

הצעות נישואין מגיעות בכול הצורות והגדלים: חלקן פומביות ומתבצעות לעיני קהל רב ואחרות הן אינטימיות ומשותפות רק לשני האנשים הנוגעים לדבר. אם כך, איך תוכל לתכנן את ״הצעת הנישואין מהחלומות״? אולי איטליה היא דווקא המקום שמציע לשניכם את הפתרון המושלם.

תאריך פרסום | 8 באוגוסט 2019
קראו עוד

חופשה באילטיה – טרק בדולמיטים

בצפון איטליה ישנו רכס הרים גבוה העונה לשם – הדולומיטים. מדובר ברכס הרים על שמו של דואדה דה דולומיו, גיאולוג צרפתי. במקום תוכלו למצוא פסגות גבוהות מאוד שמגיעות לגובה של מעל ל-3000 מטרים, לצד מצוקים תלולים ואגמים קפואים. הייחודיות של

תאריך פרסום | 10 ביוני 2019
קראו עוד
צרו קשר 03-5224990