Skip to Content Contact Us

וילה פאיה

דירוג
2-20
קורטונה, טוסקנה

לוילה פאיה סופרה יש גם גינה מאובזרת, אידיאלית עבור טעימות וארוחות באוויר הפתוח. “וילה פאיה סוטו” היא דירה 90 מ”ר, אידיאלית עבור 4 אנשים, אשר נעשתה מתוך המרתף של חווה ואורוות. זה כולל סלון ומטבח גדולים, שני חדרי שינה זוגיים ומרווחים עם חדר אמבטיה וגינה פרטית. גן מאובזר גדול עם תנור ברביקיו עץ בוער זמין גם.וילה פאיה היא בסיס מצוין לביקור בערים אמנותיות, ולפיכך מבטיח לאורחי חופשה נעימה ושל שלווה ותרבות.

קרוב לבית העיקרי טמון חוות אבן עצמאית בשם “CASA טוביה”, ששופץ לאחרונה ומאובזר עם כל הנוחיות. הבית מורכב משתי דירות עצמאיות, כל אחת ל 4 אנשים: שביל אבן מוביל לקאזה טוביה, מאובזר לארוחות באוויר הפתוח. בקומת הקרקע יש סלון ומטבח גדול עם פינת אוכל, אח הספה, מעוצב על פי המסורת טוסקני טיפוסי כדי ליצור אווירה חמימה ונעימה.
בקומה הזו ישנם גם שני חדרי שינה זוגיים, כל אחד עם אמבטיה ושירותים צמודים. גרם מדרגות אבן מוביל לדירה לקומה הראשונה המורכב מטבח מאובזר עם פינת אוכל, שני חדרי שינה זוגיים וחדר אמבטיה עם מקלחת.

Paglia1
  • 9 חדרי שינה
  • 9 חדרי רחצה
  • מטבח מאובזר
  • מיזוג אוויר
  • אינטרנט אלחוטי
  • בריכה פרטית
  • גריל בחצר

עוד על הוילה

וילה פאיה נמצאת למרגלות קורטונה בכפר קטן של הכפר הטוסקני.אפשרויות לינה שונות זמינות: חדרי שינה B & B, דירות ששופצו לאחרונה ובכן בתי חווה עצמאים. הנכס כולו גם ניתן להשכיר כיחידה אחת אשר יכולה להכיל 20 חמישה אנשים בארבע דירות עצמאיות(וילה פאיה סופרה וסוטו וקאזה טוביה סופרה וסוטו) עם שימוש בלעדי בבריכת השחייה.

וילה פאיה היא חווה מהמאה XVII כבר משופצת לחלוטין, מחולקת ל 2 דירות:”וילה פאיה סופרה”שהיא 270 מ”ר זאת חווה אידיאלית עבור 8 אנשים.

בקומה ראשונה: מטבח גדל עם אח, מטבחון, סלון, חדר שינה זוגי, חדר אמבטיה עם מקלחת. בקומה השנייה:. חדר שינה זוגי,חדר אמבטיה עם מקלחת, חדר שינה עם מיטה זוגית אחת ושני סינגלים, וחדר אמבטיה עם אמבט. הבית מרוהט בסגנון כפרי, על פי המסורתית טוסקנה.

שירותי פרימיום בוילה

מיקום

קורטונה, טוסקנה, איטליה
פתח ב - google earth
צרו קשר 03-5224990