Skip to Content Contact Us

וילה קאזאלה לוקה

דירוג
12-18
קיאנטי, טוסקנה

לכל חדרי השינה בוילה צמוד חדר אמבט, טלויזיה, כבלים, טלפון, אינטרנט ומיזוג אויר. חדר השינה בקומת הקרקע מותאם גם לנכים. עיצוב הפנים של הוילה מבוסס על סגנון טוסקני טיפוסי, מרוהט בריהוט ענתיקה איכותי והמטבח מאובזר היטב לרבות מדיח כלים. מחוץ לוילה בריכת שחיה בגודל 7X14, פטיו גדול ומקורה, מרוהט בשולחנות וכסאות לארוחות בחוץ, הגן בסגנון ים תיכוני ומשקיף לנוף העמק המרהיב. המקום מציע אטרקציות כמו השכרת אופני הרים לרכיבה בשטח, או שף מקומי שמכין מעדנים נוסח טוסקנה. הכפר בוצ’ינה ממוקם כ-1.5 ק”מ מהוילה והכביש המהיר A1 מילאנו – רומא כ-6 ק”מ. פירנצה מרוחקת כ-40 ק”מ משם וסיינה 30 ק”מ. כמו כן, במקום פועלות מסעדות טובות רבות.
קומת קרקע: כניסה אל מרפסת סגורה, סלון מאובזר באח חימום, פינת אוכל, מטבח מאובזר במדיח כלים ויציאה החוצה, סלון עם שולחן משחקים, נוחיות, חדר שינה זוגי גדול אליו צמודים שירותים ומקלחת, בכניסה לסלון ספה שהיא מיטה זוגית, חדר שינה זוגי נוסף וחדר אמבט ומקלחת מותאמת לנכים.
קומה ראשונה: מהמרפסת הסגורה שבקומת הקרקע ישנם מדרגות המובילים לקומה הראשונה בה סלון, שני חדרי שינה עם סלון קטן וחדר אמבטיה עם מקלחת, שלושה חדרי שינה זוגיים עם סלון קטן למעלה בעליית הגג כאשר לכל אחד מהם אמבטיה עם מקלחת משלו.
בוילה יש מיזוג אוויר, טלוויזיה, כבלים, טלפון, אפשרות לחיבור לאינטרנט, מכונת כביסה ומייבש כביסה.

Vkl1
  • 5 חדרי שינה
  • 5 חדרי רחצה
  • מטבח מאובזר
  • מכונת כביסה
  • אינטרנט אלחוטי
  • בריכה פרטית

עוד על הוילה

וילה זו שוכנת ליד לוקה שבטוסקנה, במקום שנראה כמו גן עדן קטן. במקור היתה הוילה היוקרתית הזו טחנת קמח לצד בית חווה, אשר שוחזרה באופן מושלם ומותאם להשכרה. השירותים השונים הניתנים בוילה כלולים במחיר ללא חיוב נוסף. המקום בו שוכנת הוילה הוא למעשה כפר קטן מחוץ ללוקה ואף על פי שגלגל הטחנה לא מסתובב, יש משהו בפשטות ובאותנטיות של המקום שמשמר את האווירה של פעם עד היום.

שירותי פרימיום בוילה

מיקום

קיאנטי, טוסקנה, איטליה
פתח ב - google earth
צרו קשר 03-5224990